poniedziałek, 2 września 2013

Ohlala! | anska2002

Tak, już szkoła :)... Ja tam ją lubię, istę będę miała z dyrem, spoko gościu, mam już nawet plan jak go przekabacić- opowiedzieć o inscenizacji bitwy w Holandii "Market Garden". Uczestniczyli w niej alianci, a dokładniej Anglicy i naziści. Było to na "Festiwalu Komandosa" w Dziwnowie... Nie nic nie jest z Google, tylko od mojego kochanego tatusia historyka :).

A co do szkoły... Jak zwykle chłopacy się patrzą, a najgorzej, że w mojej grupie są 2 dziewczyny, licząc mnie... CO TO SIĘ BĘDZIE DZIAŁO W PRZEBIERALNI!!! Nieraz widziałam gacie poszczególnych chłopaków, którzy przebierali się na korytarzu! HAHA
No nic... Przechodzę do stylizacji.
Blezer- 20sd i 2sm- IT GIRLS- Bazaar (witchkara)
Bluzka- 6sd- RIO- Starplaza
Spodnie- 0sm- Special Ofer
Okulary- 9sd- Spectacular- Starplaza
Torebka- 4sd- Voile- Starplaza
Buty- 8sd- IT GIRLS- Starplaza

Pozdrawiam,
anska2002




Brak komentarzy: