środa, 26 czerwca 2013

Coś o blogu i o mnie! ;)

Wiem, że na ogół wszyscy uważają takie posty za nudne. Ja jestem innego zdania. Zdecydowanie wolę, jak nowy redaktor bloga się przedstawia... Nie przedłużając:
Mam na imię Olga. Mam skończone 12 lat, interesuję się modą, moje hobby to jazda konna. Zawsze chciałam mieć bloga. Próbowałam już swoich sił wcześniej, ale jakoś nikogo nie interesowały moje posty. Do tego bloga się na prawdę przyłożę! Będzie głównie o stardoll.com jeśli macie jakieś pytania do mnie śmiało możecie pytać w komentarzach ;) 

W KOMENTARZACH PISZCIE SWÓJ NICK NA STARDOLL I NAZWĘ POD JAKĄ OBSERWUJECIE BLOGA. PRZYDA SIĘ TO PRZY KONKURSACH ITP.

Kolejna stylizacja. Przepraszam, zapomniałam opisać jakie rzeczy użyłam w poprzedniej. Teraz pamiętam ;)
Płaszcz-Frankie Morello|Bluzka-Evil Panda|Okularki-Bonjour Bizou|Spodnie-Mortal Kiss|Buty-Frankie Morello

Brak komentarzy: