niedziela, 30 czerwca 2013

Stylizacja dnia


Przepraszam, że wczoraj nie pojawiła się stylizacja. Nie mogłam wytrzymać z bólu, coś stało mi się z szyją i kiedy patrzę w dół chce mi się płakać z bólu... Dzisiaj lepiej nie jest, ale muszę dodać jakiegoś posta, żeby nie zostać z tyłu. Najmocniej przepraszam za braki które mogą się pojawić.

Macie tu coś kolorowego. Musiałam iść na zakupy, bo w mojej szafie były totalne braki w kolorach. Cały czas  jestem w trakcie poszukiwań, więc niedługo powinna pojawić się kolejna stylizacja ;)
Bluzka-ORIGINAL FUTURE|Sweter-ORIGINAL FUTURE|Spodnie-STARDESIGN|Torebka-SPECIAL OFFER|Okularki-BONJOUR BIZOU|Buty-FALLEN ANGEL
Wylosuję 3 osobyz komentujących, które otrzymają wybrany kolor spodni stardesign

2 komentarze:

anvja pisze...

Wyszło bardzo ładnie ,kolory ożywiają stylizację ;)

Maura3611 pisze...

Bardzo mi się podoba, stylizacja jest żywa i wszystko do siebie pasuje.

Maura3611