piątek, 28 czerwca 2013

Stylizacja dnia

Może dla Was to głupie, ale mam radoche bo mój best wszedł na główną!!! Po raz pierwszy, rany jak się ciesze :D

Dzisiaj zakończenie roku!!! No i wakacje *u* Niby żegnałam się z klasą, ale jakoś nie czułam tego. Przynajmniej powstrzymałam się od płaczu ;_; Apel nie do końca udany. Nasz taniec na koniec to totalny nie wypał i to wszystko przez muzykę! Ktoś przewinął chyba do przodu i się pogubiłyśmy >.< W każdym razie jakoś tam wybrnęłyśmy i tańczyłyśmy po swojemu xD A u Was wszystko się udało? :>
Jestem zadowolona z efektu stylizacji no i wreszcie opanowałam robienie prostych nóg xD Jeżeli wy też szukacie rozwiązania macie tu link http://krytyczni.blogspot.com/2012/07/jak-wyprostowac-nogi-naszej-doll-mini.html
Żakiet-IT GIRLS|Top-Fallen Angel|Kombinezon-CHANEL TRIBUTE|Spodenki-BASICS|Buty-FALLEN ANGEL
Podoba się? :> 

Brak komentarzy: