niedziela, 30 czerwca 2013

Propozycja

Cześć. Wpadłam na pomysł zrobienia czegoś w stylu 'pojedynku makijażu'. Nie  było jeszcze ani jednego posta z makijażem, więc postanowiłam wprowadzić taką konkurencję. Aby zwiększyć przy tym popularność bloga zgłaszacie się pod postem i wyzywacie na pojedynek wybraną przez Was osobę. Musi ona zaobserwować publicznie bloga i zgodzić się na opublikowanie jej doll. Jeśli popularność bloga wzrośnie  każda osoba, która kogoś tu zaprosiła dostanie darmową reklamę w całym poście.

Żeby nie było tu tylko tekstu i przyjemniej się czytało macie makijaż stworzony dzisiaj. 
Coś mi w nim nie pasuje, więc jak znajdziecie jakiś błąd piszcie w komentarzu. ;)
Użyłam: 
*Cienie do powiek- żółty,fioletowy,szary Doth
*Pomadki- kremowa Doth





3 komentarze:

awcia pisze...

zgłaszam się ale nie wiem kogo wybrać, niech mnie ktoś wyzywa :)

koniara22 pisze...

Może być przypadkowa osoba przez cb napotkana. Proszę tylko o osobę z Polski i ten ktoś ma zostać obserwatorem.

anvja pisze...

Piękny makijaż :)