poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Dzień dobry.

Witam Was w trochę monotonnym nastroju, pomimo, iż wróciłam z kolonii.
Było spoko, ale miałyśmy z Dominiką łazienkę większą niż pokój. A łazienka nawet nie miała kabiny. Miała tylko małe okienko i grzyby w kątach.
Szafy. One były problemem. Najlepsze było to, że pokoje dwuosobowe i czteroosobowe miały takiej samej wielkości szafę.
No i plaża. Codziennie na plażę. W końcu Pogorzelica. Plaża i stragany w Niechorzu.
Sprzedawcy w sklepach, na plaży, ludzie na straganach, panie z lodziarni... WSZYSCY mnie mylili z chłopcem. Mam włosy krótkie jak chłopak. Jak założyłam spódnicę to pewnie wszyscy mieli rozkminę czy jestem gejem czy dziewczyną. Jakieś gówniarze zapytały mnie cy jestem chłopakiem czy dziewczyną, ale podeszłam doi dzieci spokojnie. Powiedziałam: "Tak, jestem chłopakiem i ubieram się jak homo, a na osiemnastkę pójdę w obcasach". Z góry dziękuję moim cudownym znajomym, którzy mnie bronili i powiedzieli tym chłopakom, że chyba są ślepi, że nie zauważyli mojej damskiej koszulki na ramiączkach z supełkiem. (<3)
Wróciłam o godzinie piątej nad ranem. Spałam do jedenastej. Jechaliśmy w nocy, ale z moimi znajomymi nawet wtedy była beka. 

Mam dla Was jeszcze stylizację. Nie w moim stylu, ale ładna. Ocenę zostawiam Wam.


Wianek: Pretty'n'love, 3 SD / koszulka: Archive, 14 SD / Blazer: Riviera, 7 SD / Spódniczka: Pretty'n'love, 12 SD / Buty: Pretty'n'love, 94 SM

PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

Adusiaczek3 pisze...

Taka sobie xD

adusiaczek3