wtorek, 20 sierpnia 2013

Przegląd sklepu Miss Sixty

Nie przepadam za tym sklepem, ale znajdzie się kilka fajnych rzeczy :).


Fajne, różowe bojóweczki :D.









Świetny, czarny płaszcz! UWIELBIAM GO!










Poleciła mi ją koleżanka :). Jest po prostu ładna.




Kiedyś je kupiłam, całkiem mi się podobały, ale teraz mam mieszane odczucia :(.











Fajna sukienko/tuniczka :).









Świetny sweter pasujący do zimowych i luźnych stylizacji :D.








Bardzo ładne, czarne szpileczki :p.



Świetne torba, po prostu się w niej zakochałam!





Jak wyżej :D.





Tutaj (nie wiem, czy mi się uda xD) wrzucę jedną z moich ulubionych pioseneczek.

Pozdrawiam,
anska2002

3 komentarze:

Adusiaczek3 pisze...

Taki sobie, nie lubie go.

adusiaczek3

PMzuzanna pisze...

Ja tez nie lubię tego sklepu i nie uważam, że sweterek i ta spódniczka były takie bardzo fajne ;/

SzalonaCrazy18 pisze...

3 lata temu jak założyłam konto na SD, to był to mój ulubiony sklep. Teraz już szału nie ma, jest może parę dobrych rzeczy i tyle xd