środa, 28 sierpnia 2013

MSW Pass- JEDNA, WIELKA ŚCIEMA!!!

Jak zwykle korzystam z oferty i myślę
-Raz mnie już z tym Diorem "oszukali"... No może nie do końca, bo przecież napisali, że ilość sd i ss zależy od kraju! Ehhh... Nie wiem, czy sobie to doładować :/. W końcu ładne ciuchy, ale tylko 33sd i 3 dni ss... Może to był błąd? Może go naprawili? No nic! Idę się spytać mamy, czy mi doładuje :D.

Owszem, doładowała, ale ja, jak zwykle zawiedziona, że nie dostałam ponad 500sd, tylko jakieś niecałe 400! Zaciekawiona poszłam zobaczyć w historii transakcji, a tam... Tum, tum, tum!
To teraz tylko ss zobaczyć! Pamiętałam, że mam 70 parę dni, więc powinnam teraz mieć ponad sto, a jak się okazało, mam tylko 76!!!!
No to cholera coś tu nie gra! Wszędzie pisze, że powinno dostać 200sd i 30 dni ss!

No to loguję się na moje drugie konto i dokładnie czytam ofertę...
To w czerwonym kwadraciku oznacza mniej/więcej
Czy będzie Miss Stardoll World 2013? Dostępny do 19 września uzyskać przepustkę MSW! Zawiera 1 miesiąc Członkostwo Superstar, 200 stardollars * 500 Starcoins i 10 sztuk, aby czuć się jakbyś już koronowany - w tym szczególnym głosujcie na mnie obraz można umieścić w Apartamencie! * Ilość stardolarów może zależeć od kraju przy płatności SMS-em.
(google tłumacz)
Zaciekawiło mnie ta gwiazdeczka, a Was? ;)

Dobrze chociaż, że dostało się sd za 23zł... Trochę oszustwo, ale mimo wszystko jednak napisali, że zależy od kraju i nie ma co do nich mieć pretensji... Powinni chociaż napisać, że Polacy dostają tylko te marne 33sd i 3 dni ss :(.

Pozdrawiam,
anska2002



2 komentarze:

Silence pisze...

faktycznie troche oszustwa, mnie tak oszukali z 11 zł :/ ale ja nie dostałam wtedy nic a nic


kami151

Adusiaczek3 pisze...

Mnie też oszukali z Dior Pass, dlatego nie doładowuje :D

adusiaczek3