poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Przeprosinowo...

Cześć! Przepraszam.. Nie było mnie i nie dodałam postów. Powiadomiłabym Was o tym, ale dowiedziałam się że jadę dzień przed po 22. Musiałam się jeszcze spakować, no i po prostu nie znalazłam czasu na wejście i dodanie posta. Dzisiaj nadrobię w miarę możliwości zaległe posty. Dzisiaj o 19 jadę na konie, więc około 17:30 muszę zacząć się szykować. Nie ogarniam w wakacje, a co będzie w roku szkolnym?!

Kiedy zakładałam spodnie nie chciały jakby wejść pod bluzkę i musiałam ją zdjąć.. No i jak ją zakładałam to była na białym blazerku Killah. Przyjrzałam się uważniej i pomyślałam, że tak zostanie. No i w ten oto sposób powstała stylizacja. Dzięki temu połączeniu stylizacja nie jest taka zwyczajna. Wiem, że rękawy blazera są ciemniejsze, ale jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza. A Wam się podoba? ;)
Bluzka-MR|Blazer-KILLAH|Spodnie-STARDESIGN|Buty-NELLY

1 komentarz:

Silence pisze...

śliczna stylizacja !


kami151