czwartek, 29 sierpnia 2013

Przegląd sklepu PPQ

Przepraszam, że post się wczoraj nie pojawił, ponieważ... Ponieważ nie chciało mi się go pisać, a po co robić coś na siłę? ;c

Dzisiaj obejrzymy sklep...
Sklep nie zachwyca, a ceny też nie przyciągają, ale to nie zmienia faktu, że jest parę dosyć ciekawych rzeczy :).


Zwykłe, proste czółenko- każdy je powinien mieć :).




Jak zaczynałam na stardoll to był to jeden z moich pierwszych zakupów.





Zwykłe, czarne rajstopy dla "bogaczek", ponieważ identyczne można zakupić w BASICS.








Świetne dżinsy- chyba zaraz pójdę je kupić *.*.










Podoba mi się nadruk na łydkach- sprawia to, że są jedyne w swoim rodzaju...










Podobnie jak z koturnami :).










Śliczne szpilki!!!!! UWIELBIAM JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pozdrawiam,
anska2002

3 komentarze:

Silence pisze...

fajne :)

kami151

SzalonaCrazy18 pisze...

Ten sklep mi się podoba wtedy, kiedy były te 2 czarne blezery (?) za ok. 30 sd. Teraz już mnie tak nie zachwyca.

Adusiaczek3 pisze...

Jest ok.

adusiaczek3