wtorek, 13 sierpnia 2013

Żegnam. ;-;

Witam Was po raz ostatni.
Przepraszam. Nie mogę już dalej dla Was pisać. Są wakacje. Ja chcę się jeszcze wyszaleć. Nie ciągle przed kompem. Pisanie na tym blogu sprawia radość. Masę radości. Jak przychodzi nowy obserwator- uśmiech na mojej twarzy. Gdy jest komentarz pod postem- zadowolenie i duma. Po prosu nie mam czasu. Przepraszam. Na pewno właścicielka sobie beze mnie doskonale poradzi. Na koniec mam stylizację. Jestem z niej naprawdę dumna, ale nie tak, jak z Was.
(Loteria się nie odbyła, bo nie ma tylu obserwatorów ile było wymaganych)



Kurtka: Frankie Morello, 25 SD / Płaszcz: Frankie Morello, 25 SD / Zegarek: Hot Buys Summer Retro, 8 SD / Spódnica: Basics, 52 SM / Buty: Bonjour Bizou, 75 SM /

PODOBA WAM SIĘ STYLIZACJA? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Będę z pewnością tęsknić. Pozdrawiam, zuzarek162 ;-;


2 komentarze:

SzalonaCrazy18 pisze...

Strrrasznie dużo roboty na blogu z stylizacjami. Musicie badziej wypromować swój blog, bo jest naprawdę świetny.

Silence pisze...

super blog, nie usuwać ani nic.
ja będę komentować !


kami151