środa, 14 sierpnia 2013

Szukam redaktorek.

Jak wiecie moja jedyna pomocnica odeszła. Nie ogarnę sama bloga więc będę musiała go zamknąć. Wiem, że nie chcecie, ale jeżeli nie znajdę redaktorek będę musiała. 
PRZYJMĘ REDAKTORKI
Im więcej tym lepiej! Zgłaszajcie się pod postem i piszcie od razu swój gmail, żebym mogła Was dodać.
Jako przynętę dam (jedyna taka okazja!)*:
1 osoba, która się zgłosi otrzyma 10sd
2 osoba, która się zgłosi otrzyma 5sd
3 osoba, która się zgłosi otrzyma wybrany kolor spodni Stardesign
4 i wyżej otrzyma prezent za sm.
*pierwsza i druga osoba musi być na blogu przynajmniej rok, ewentualnie krócej w uzasadnionych przypadkach.






























50sm z ostatniego postu otrzymuje  Minia345. Masz czas do dzisiaj do 20.00 na zgłoszenie się po nagrodę w mojej kg. Inaczej nagroda przepada.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Cześć!
Mam na imię Ania i mam 11 lat.
Lubię stardoll i piłkę nożną.
Bardzo długo przesiaduję na komputerze, więc z pisaniem postów nie miałabym najmniejszego- uwielbiam pokazywać swoje stylizacje i makijaż.
Mój gmail to anska2002@gmail.com, a nick w grze to anska2002.
Pozdrawiam, Ania

Unknown pisze...

*najmniejszego problemu
Przepraszam za błąd :p.

Silence pisze...

niestety raczej sie nie zgłoszę


kami151

Adusiaczek3 pisze...

Ja się nie zgłaszam :D

adusiaczek3