wtorek, 20 sierpnia 2013

Na luzie | anska2002

Wiem, że ta stylka może kompletnie Wam się nie podobać, ale według mnie te spodnie są boskie i nadają ciekawego klimatu! ENJOY!

Kurtka- 14sd- Bizou- Starplaza
Koszula- 11sd- DECADES- Bazaar (s_miley196)
Spodnie- 12sd- Folk- Bazaar (główny)
Buty- 6sd- Giambastta, nie pamiętam nazwy dokładnie xD- Bazaar (transmitka)
Pozdrawiam,
anska2002


PS Ada, ja się nie podlizywałam wtedy Kaśce, tylko razem z nią się śmiałam, z tego, że Ty to na serio potraktowałaś, a podobno masz takie dobre oceny! HAHA

5 komentarzy:

walentynkaxx pisze...

Jesteś stuknięta :)

Unknown pisze...

To chyba dobrze, co nie? xD Si jaram jutrzejszym dniem! HUEHUE

Adusiaczek3 pisze...

Oceny mam dobre. I się podlizywałaś i więcej nie odpisuj. Taka sobie stylizacja.

adusiaczek3

PMzuzanna pisze...

Jaka śliczna stylizacja *_*

SzalonaCrazy18 pisze...

Dałabym inne buty, poza tym nieźle ;)