piątek, 2 sierpnia 2013

SS- Stara Sukienka

Witam!
Teraz tak na szybko, bo mam mi każe schodzić.
Dziś już chyba nie dodam postów. Jutro może jednego, a potem wyjeżdżam na 10 dni do Pogorzelicy. Nie będzie przez ten okres moich serii, ale jak wrócę nadal będą systematycznie. I jeszcze jedno pytanko do właścicielki. Może zostać seria "Starplaza pod lupą"? ;3 Kontynuujmy.

Stylizacja jest z sukienką z Archive. Jest to darmówka  i jest wg mnie śliczna. Nigdy jej nie użyłam, bo nie miałam z czym, a teraz jakoś napadła na mnie wena. Szkoda, że wtedy, gdy mam kończyć ;-;


Sukienka: Archive, 0 SD / Okulary: Killah, 7 SD / Torebka: Special Offer, 0 SM / Bransoletka podwójna: Evil Panda, 10 SM / Bransoletka pojedyncza: Wild Candy, 15 SM / Buty I: Fallen Angel, 80 SM / Buty II: Basics, 10 SM <3 / Buty III: Nelly, 11 SD / 


PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMeNTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

Silence pisze...

Masz rację , sukienka jest śliczna niestety nie jestem posiadaczką tej świetnej sukienki :)


kami151