sobota, 17 sierpnia 2013

Ważna informacja

W tą środę wyjeżdżam i nie będzie mnie prawdopodobnie 5 lub 6 dni.
Postanowiłam, że posty dodam wcześniej, żebym później nie miała zaległości.
Dodam dwa przeglądy sklepów, dwa makijaże innych dollek i jeden mój makijaż.
Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie złe xD.










Byłam tutaj w czerwcu. To hotel Delfin znajdujący się w Słoneczym Brzegu- mieście w Bułgarii... Jechałam tam ponad 30godzin! To były moje pierwsze, takie wspaniałe wakacje :D.










 A teraz tutaj jadę! To Dziwnów :D.


Co do Ady... Rozumiem, że masz własne zdanie, ale ciągle mi coś wypominasz, w każdym poście! A jak Ciebie się skrytykuje, to od razu jesteś zła lub zaczyna się szpan średnią... Kiepskie zachowanie!
Pozdrawiam,
anska2002

1 komentarz:

Adusiaczek3 pisze...

Anska, wyrażam swoje zdanie i nic ci do tego, trzeba liczyć się z krytyką, jak nie to idz z tego bloga..
Ja nie lubie Bułgarii, miałam jechać w tym roku, ale uparłam się że nie XD

adusiaczek3