sobota, 3 sierpnia 2013

Nie jestem dawno.

Hey, a raczej Papa...
Witam, teraz mój ostatni post dla Was. Wyjeżdżam. Wyjeżdżam czwartego, ale teraz to pakowanie i robienie kanapek itp.. Mam nadzieję będzie fajnie. Nie będę miała dostępu do neta. Chyba, że go złapię w lesie na jakimś tablecie koleżanki, ale to nie pomoże. Zapomniałam hasła do Google+  xD. Stylizacja znowu w moim stylu. Nie jestem sobą zawiedziona. Jest idealna. rockowa, ale zarazem przez tą spódnicę taka przewiewna. Podoba mi się.


Okulary: Killah, 7 SD / Kurtka: Bizou, 14 SD <3 / Spódniczka: Tingeling, 5 SD / Torebka: Special Offer, 0 SM / Buty I: Fallen Angel, 80 SM / Buty II: Basics, 10 SM / Łącznie: 26 SD i 90 SM


I parę piosenek na pożegnanie.
 




BĘDĘ ZA WAMI TĘSKNIĆ ;-;

Pozdrawiam i żegnam, zuzarek162 :* ;-;

1 komentarz:

Silence pisze...

ładna


kami151