piątek, 16 sierpnia 2013

Makijaże Innych Dollek

Postanowiłam, że zrobię posty dotyczące makijaży innych dollek. Są one przypadkowe- brane ze strony głównej ;). Nie będę podawała nicku.


                                                                            PRZED
Ojojoj! Jesteś Royalty, masz LE, a nie możesz kupić kilku podstawowych kosmetyków? Chodzi mi tutaj o zwykły czarny cień do powiek, eyeliner, czarny tusz do rzęs... Kiepściutko! A do tego jeszcze ta różową fryzura i tona pudru...
2/5 za fajny kolor ust.



                                                                                   PO
Postanowiłam, że zrobię dziewczęcy makijaż- dobrze, że masz chociaż czarny cień do powiek z LUXE, ale to nie zmienia faktu, że ciężko robiło Ci się makijaż, ponieważ zimny, niebieski kolor nie pasuje do Twojego koloru skóry :/. Dałam też normalną fryzurkę.
CO SĄDZICIE O TYM POŚCIE? BARDZIEJ PODOBA WAM SIĘ LALKA PRZED, CZY PO?
Pozdrawiam,
anska2002

6 komentarzy:

Adusiaczek3 pisze...

Żadna niestety mi się nie podoba, kompletnie nie mój styl. Ale jeżeli chodzi która lepsza tak w wyłączności to druga.

adusiaczek3

Silence pisze...

Po mi się o wiele lepiej podoba !


kami151

SzalonaCrazy18 pisze...

Też mam czasami ochotę niektórym Doll zrobić metamorfozę xd
Lepiej po, ciężko robić metamorfozę przy tych elementach twarzy.

CarolinaWozniak pisze...

podzielam komentarz użytkownika up

CarolinaWozniak pisze...

jeżeli chcecie możecie robić metke mojej doll ja nie mam nic przeciwko krytyce

lukierek13

Kaśka pisze...

Po jest lepiej