czwartek, 1 sierpnia 2013

Original profile part 6

Witam w szóstej części "Original profile"!
Dziś w swój świat zabierze nas hanyBabe! Zaczynamy!

hanyBabe- Użytkownik pochodzący z Egiptu, wieku nie podano. Dołączył szóstego maja 2011 roku.

Osiągnięcia:
Najlepszy organizator imprez, 
Covergirl, 
Najlepsza sceneria, 
Najlepszy film.



Apartamenty:






Na pierwszym obrazku widzimy ogród. Jest starannie wykonany. Miły dla oczu, fajnie się na niego patrzy. Przytulny. Jakbym miała materiały, też bym taki zrobiła.
Na drugim i trzecim obrazku widzimy jeden pokój. Zazwyczaj nie daję takich długich pokoi, ale nie miałam wyboru. Ten pokój jest świetny. Przynajmniej jak się spojrzy na jego inne, nieopublikowane przeze mnie apartamenty. Widać w tym pokoju jego wszystkie osiągnięcia. Podoba mi się ten blat, ale może nie w tym pokoju.
Na czwartym obrazku widzimy jakby salon reperacji aut. Ale po co ta gitara? Nie rozumiem. Podobaja mi się te reflektory.
Jego apartamenty nie są najlepsze. Ma pomysły, ale niestety niektóre są nieudane ;(

Projekty:



Myślałam, że będzie więcej do pokazania. Jest jedna rzecz, ale staranna.
Mi się podoba. Chyba każdy z Wam kojarzy tę postać ;)
Mike! Mike z "Potwory i Spółka" i "Uniwersytetu Potwornego"!

Składa się z :


Perełki:

Union Jack Print Handbag, Bonjour Bizou,  600 SD
Gicci Black Winter Hat, Gucci, 123 SD
Cher Cap, Rio, 2 SM
Big Black Woll Scarf, DKNY, 600 SD
Knitted Beret, Bonjour Bizou, 2 SM


CO O NIM MYŚLICIE? ZASŁUŻYŁ NA NAGRODY? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*


3 komentarze:

Silence pisze...

Nie pierwszy raz widzę tak utalentowanego chłopaka :)
Wiele chłopców ma doll w o kobiecym kształcie np. : jarus55 lub _D_0_D_A_
to doda nie wiem czy dobrze napisałam :D


kami151

anvja pisze...

Jaki słodki potforek *.* Jego apartamenty nie są jakieś zachwycające ;)

Genia (Witchkara) pisze...

Tyle za te torebke? Ja ją widze za 10sd O_o