poniedziałek, 22 lipca 2013

Be Mine

Hey!
Mała informacja: Nie wiem, czy dam sobie radę z blogiem. Mam też moje sprawy na głowie i będę miała duży problem. Oczywiście w takiej chwili nie zaprzestanę pisania na blogu, ale nie spodziewajcie się wielkiej ilości postów, bo ja jestem sama na blogu.
Wracajmy do stylizacji. Tytuł pochodzi od napisu na moim pasku. "Be Mine". Zdobyłam ostatnio ten cudny blazer <3. Stylizacja jest w kolorach biały, czarny z odrobina złotego. Nie będę dalej, mówić, bo ocenę zostawiam, Wam.




Gorset: Pretty'n'Love, 34 SM
Blazer: Archive, Bazaar <3
Spodnie: Stardesing, 10 SD
Buty, Special Offer, 0 SM <3
Bransoletka: Nelly, 2 SD
Torebka: H. Louboutin Tribute, 14 SD <3

PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

2 komentarze:

Unknown pisze...

Bardzo ładna stylizacja :)
Miałam ten blazer , ale go sprzedałam , bo wisiał w szafie i go nie używałam w ogóle :D
JasnaStyles

Unknown pisze...

Cudowny blazer i stylizacja. ^^

LoveRoxan