poniedziałek, 29 lipca 2013

Original Profile part 5

Siemankoo,
 witam Was w już piątym original profile. Dziś przedstawię Wam doll z nazwą jo0na. Dodam nowy part, czyli "Perełki". Zaczynamy!


JO0NA- Pochodzi z Arabii Saudyjskiej. Dołączyła 27 kwietnia 2009 roku. Jest mało znana, ale ma potencjał. Ma świetną czapkę. Kocham ją <3 Ten napis mają same gwiazdy np. Rihanna. TALENT WYCZUWAM :3


Osiągnięcia:
BRAK. 
Ale Ona zasłużyła na ok. 50 nagród za projekty... ;//


Apartamenty: 




Nie widzę u niej olśniewająco przepięknych apartamentów.  Takie zwyczajne, normalne.
Na pierwszym obrazku widzimy pokój z dużym akwarium. Akwarium to chyba taki "gwóźdź" programu. Ładny wystrój. Biały, czarny i niebieski.
Na drugim widzimy salon. Nie jest on wystrojony. Generalnie to jest wnętrze "doprawiona" dodatkami.
I kolejny pokój na trzecim obrazku. To samo co powyżej. Nic innego. Zapewne nie chce jej się ozdabiać pokoi.. ;//

Projekty: 





DIRECTIONERKA. Z jej projektów to wywnioskowałam. *DUMA* XD Projekty są śliczne staranne i przeznaczone dla directioners. Tylko... ten obrazek z napisem "ROCK ME YEAH" jakoś nie pasuje do One Direction... ;D Podoba mi się to, że są staranne. Kupiłabym jeden, mimo że słucham rapu ;)

Perełki:

Space Jam Platform, Pretty'n'Love, 2 SD
Black Pleather Platforms, Arhive, 56 SD
Sk8r Beanie, 500 SM


PODOBA WAM SIĘ NOWY PART? CO SĄDZICIE O JO0NA? KOMENTUJCIE!


Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

anvja pisze...

Nigdy o niej nie słyszałam , jej apartamenty są ładne .Ja natomiast zakochałam się w jej czapce i chętnie jej poszukam w sb ;) Jej projekty są bardzo dokładne i ładne *__* Nowy part jest bardzo interesujący ;) Jestem bardzo szczęśliwa ,że teraz poznałam tą doll ;D