piątek, 19 lipca 2013

Makijaż z połyskiem

Witam Was moi drodzy!
Dziś nie mam natchnienia. Zupełnie. Robię błędy ortograficzne (które później poprawiam) i jestem zmęczona. Mogliście zobaczyć moją pustkę w poście "Nowa Fryzura :3". No cóż, każdemu się może zdażyć... Ale czy mam czy nie mam weny muszę coś pododawać, bo mnie blog strasznie "jara". Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że makijaż Wam się spodoba.

1. Malujemy oczy cieniem pogrubiającym rzęsy.

2. Malujemy powieki najdalej jak się da brązowym cieniem Luxe.

3. Nad cieniem brązowym malujemy cieniem ciemno fioletowym, ale nie już tak daleko jak tym z Luxe.

4. Malujemy usta malinową szminką, po czym malujemy je błyszczykiem.

Tak wygląda moja doll w efekcie końcowym. Postanowiłam nie dawać biżuterii.


PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

3 komentarze:

anvja pisze...

Makijaż bardzo fajny ,ale znowu dobierasz kolor włosów pod makijaż .Nie rozumiem dlaczego;/

PMzuzanna pisze...

Lubię zmieniać kolory włosów i malować się na podobne kolory. To tyle ^^ Pozdrawiam, zuzarek162 :*

StylowaAniula pisze...

Fajnie to wygląda! ^_^
Pozdro! =)