niedziela, 14 lipca 2013

Sprawy blogowe.

Nie będzie mnie od 22 do 31 lipca. Będą mnie zastępować dwie osoby - Roksana (Misia2002) i Aneta (anetka9995). Myślę, że dziewczyny uporają się z prowadzeniem bloga.

Zatrudniłam nową redaktorkę do pomocy (zuzarek162). Jest na razie na okres próbny, ale mam nadzieję, że nie zawiodę się na niej i będzie mi pomagać dłużej. 

Sami wiecie, że nie daję rady prowadzić bloga sama, więc każdy chętny do pomocy przy prowadzeniu bloga niech zgłosi się w mojej kg (mysia-kiss-me). Okres próbny trwa 5 dni, jeżeli mi się 'spodobasz' zostajesz na dłużej, jeśli nie żegnam się z Tobą :) Myślę, że wszystko jest jasne i dziękuję za uwagę. Wszelkie pytania pod moją nie obecność kierujcie do Anety i Roksany. ;)

2 komentarze:

anvja pisze...

Mnie też nie ma podczas twojej nieobecności ;*

koniara22 pisze...

TEN SAM TERMIN? :o TEN SAM OBÓZ CO JA MOŻE? :>
GDZIE JEDZIESZ? ;_;