wtorek, 23 lipca 2013

Makijaż ciemnych fioletów

Witaam!
Mam dla Was makijaż, którego głównym celem było zaprezentowanie fioletu na oku. Są tu dwa odcienie tego koloru.Jeden ewidentnie fioletowy, a drugi taki pomieszany z rudym. Nie będę się rozpisywać i ocenę zostawiam Wam!

Tego użyłam:

Makijaż:
Malujemy pogrubiającym tuszem i tak "nierówno" robimy kreski.

Malujemy usta błyszczykiem.

Malujemy 1/3 powieki na czarno (nie zaczynając od początku oka), 2/3 na fioletowo, a 3/3 tym fioletowo rudym.

Wyszło tak troche emo ;o Zmieniłam kolor włosów i dodałam kolczyki. Rock'n'roll? Yes. XD


PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!



Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

Unknown pisze...

Szczerze ? To nie podoba mi się za bardzo i ten błyszczyk na całych ustach , okropnie to wygląda i strasznie sztucznie więc lepiej rozprowadzić błyszczyk na dolnej lub tylko górnej wardze :D
Pozdrawiam.
JasnaStyles

anvja pisze...

Nie za bardzo podobają mi sie te kolczyki ,ale reszta bardzo ładna