środa, 17 lipca 2013

Original profile part 2.

Hey, tu Zuza.
Mała informacja: Dziękuję za podpowiedź jaką lalkę mogę ocenić. Mianowicie jedna z Was podpowiedziała mi, Ze MissPinkLoretta  też może być w tym poście. Na pewno to wykorzystam w dalszych częściach "Original profile", o ile będę miała dalszą przyjemność takie robić :)

Dziś ocenię dla Was babyfacejoo. Zaczynamy!


FAKTY
Babyfacejoo - pochodzi z Izraelu, wieku nie udostępnia. Jest na stardoll od 18 kwietnia 2011 roku, czyli już około dwa lata. Słynie ze swoich projektów. Na pół godziny odwiedzają ją aż 24 osoby!

OSIĄGNIĘCIA:
Pierwsze miejsce Covergirl
Piąte miejsce Covergirl
Pierwsze miejsce w projektowaniu:
Fryzur, Ubrań, Biżuterii.
Te zwycięstwa powtarzały się wielokrotnie.



APARTAMENTY
Jej są wymyślne. Widać, że ten wygląd pokoi nie jest kwestią przypadku. Nie ma ich może tak pięknich jak Rojda, ale jak będzie się tak rozwijać, to zaraz może ją dogonić :)
Na pierwszym obrazku widzimy babyfacejo jako gwiazdę, z tyłu jej trofea i bawiących się ludzi.
Na drugim obrazku widzimy różowe wnętrze domku. Jest ono dopracowane, ale według mnie za dużo tam się dzieje i nie można tak za bardzo dostrzec co.
Na trzecim obrazku widzimy różowo zielony pokój. Tak jak poprzedni jest on dopracowany, ale nie podoba mi się. Do wnętrza nie pasuje dywan, obrazek reagge i świecznik. Z różowego pokoju jest przejście do łazienki, w której jest wanna, a koło wanny jest telewizor (?). Na fioletowym fotelu w kształcie ręki są (kolejne) trofea.


PROJEKTY
Z projektów wkleiłam tylko te, które mi się podobały najbardziej. Było tych projektów naprawdę dużo. Na nie poświęca dużo czasu. Widać to i opłaca się, bo wszyscy chcą je mieć. Można powiedzieć, że są rozchwytywane.
Na pierwszym obrazku widzimy jej projekty sukienek. Mi się najbardziej podobają te z cekinami, a Wam? Piszcie w komentarzach!
Na drugim, trzecim i czwartym obrazku widzimy idealnie ułożone i zrobione fryzury. Pierwsza jest brązowa, druga przez to pasemko przypomina mi trochę Avril Lavnge, a trzecia to blond warkocz.


PODOBA WAM SIĘ BABYFACEJOO? PODOBAJĄ WAM SIĘ POSTY? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? MACIE ODMIENNE ZDANIE? PISZCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*


1 komentarz:

anvja pisze...

Bardzo fajne ,że dałaś akurat ją nigdy o niej nie słyszałam ^.^ Jej projekty są rzeczywiście ładne chętnie coś kupie ;D