sobota, 20 lipca 2013

Old Hot Buys part 2

Hey!
Mała informacja: Post z makijażem i z jeszcze jadną stylizacją dodam na wieczór, wcześniej nie mogę.
Z tej strony Zuza i mam teraz dla Was drugą część "Old Hot Buys'ów". Dziś Hot Buys'em jest biała spódniczka w czarne, symetryczna, ale zmieniające wielkości koła. Spódniczka jest przydatna. Ja kupiłam ja na wyprzedaży za 3 Stardolary, bardzo tani jak na Hot Buys. Na prawdę kosztowała 6 SD. Też tanio. Ta spódniczka to "Hot Hot Buys Skirt: z Bonjour Bizou. Ocenę pozostawiam Wam.




Koszulka: Basics, 37 SM
Kapelusz: Bratz, 56 SM
Blazer: It Girls, 60 SM
Spódniczka: Bonjour Bizou, 6 SD
Buty: Nelly, 9 SD


PODOBA WAM SIĘ? CO MYŚLICIE O OLD HOT BUYS? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

StylowaAniula pisze...

Mam na sprzedaż tę spódniczkę w moim bazarku. Zapraszam i zachęcam do kupna! ^_^
StylowaAniula