niedziela, 28 lipca 2013

Poszukiwane!

Heykaa!
Ten post nie będzie kolejnym typu: poszukiwane i drogie. Ten post będzie o poszukiwanych i baaardzo tanich. Mianowicie o poszukiwanych darmówkach. Ja przedstawię ubrania darmówki, które mam. Zaczynamy!




Kołnierzyk
Nazwa: Collar
Sklep: Special Offer
Cena: 0 SM
Sprzedaż: Nie da się sprzedać
Jak zdobyłam: Było w "codziennych prezentach"
Ocena: 10/10
Uzasadnienie oceny: Pasuje do odsłaniających brzuch koszulek ze stardesing i super z nimi wygląda. Gdy nie dotyka ubrania, nie wygląda kiczowato. Ma uniwersalny kolor i krój.

Koszulka
Nazwa: Rabbit Tee
Sklep: Evil Panda
Cena: 0 SD
Sprzedaż: Nie da się sprzedać
Jak zdobyłam: dy 1,5 roku temu kupiłam Superstar.
Ocena: 7/10
Uzasadnienie oceny: Koszulka pasuje do legginsów, bo ma niski stan. Ale jakbyśmy chcieli założyć na nią kurtkę, to po prostu się nie da! Ma szerokie ramiona i odstające rękawy. Ja nie wiem czy to w końcu plus czy minus, bo z wąskimi by wyglądała bardzo źle przy tym kroju. Wzór jest sam w sobie ładny i starannie wykonany.

Koszulka
Nazwa: Love me Tee
Sklep: ~no name~ (ukryty sklep)
Cena: 5 SM
Sprzedaż: Nie da się sprzedać
Jak zdobyłam: Jak powyżej
Ocena: 5/10
Uzasadnienie oceny: Ocena nie jest najlepsza, bo po pierwsze: ta koszulka do niczego nie pasuje. Ma eleganckie kolory i o wiele mniej elegancki krój. Po drugie: Spod blazerów wystają ramiona. Po trzecie: Nie pasuje do legginsów. Jedyna zaleta to to, że ma fajny nadruk. Nie czepiajcie się, że to nie darmówka, bo 5 SM to takie NIC.

Koszula:
Nazwa: Denim Shirt
Sklep: Special Offer
Cena: 0 SM
Sprzedaż: Nie da się sprzedać ;/
Jak zdobyłam: "codzienne prezenty"
Ocena: 10/10
Uzasanienie oceny: Drodzy admini, DLACZEGO NIE MOŻNA JEJ SPRZEDAĆ? Jeszcze trochę, i będzie na 75% wishlist! Jest darmówką, ale jeansowe koszule są supermodne! Jest cudna. Nie ma rękawów i jest długa <3 Prawdziwy MUST HAVE!

MACIE JAKIEŚ? CZY O JAKIŚ POSZUKIWANYCH DARMÓWKACH ZAPOMNIAŁAM? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

anvja pisze...

Ciekawy post ,wydaje mi się ,że koszula i kołnierzyk są najbardziej poszukiwanymi darmówkami ;( Ja nie mam żadnej z tych rzeczy ;(

Unknown pisze...

Tę koszulkę z królikiem da się sprzedać. Moja taka bluzka wpadła w posiadanie pewnej dollki ( wymieniła się ze mną za sukienkę HB, ale to nie ważne xD ). I stąd wiem, iż jednak da się ją sprzedać. A jest tak piękna. Teraz żałuję sprzedaży. ;c