niedziela, 21 lipca 2013

Spodenki hb..

Cześć! Przypominam, że jutro wyjeżdżam na 10 dni!!! Nie będzie mnie, ale jakoś trzeba dodać posty. Prosiłam Zuzię, żeby nadrobiła je za mnie, ale po namyśleniu się stwierdziłam, że nie mogę jej zostawić z całym blogiem. W związku z tym wszystkie posty dodam dzisiaj. ;)

Główną uwagę zwracają spodenki na szelkach hb. Nie lubię tych szelków, więc schowałam je pod żakiet. Użyłam mojej ulubionej i najczęściej używanej (w moim poprzednim stylu) bluzce. Nie jest elegancka, więc pasuje do spodenek. Żakiet już mnie tak nie przekonuje jak kiedyś, bo doll wygląda na zgarbioną, ale tu musiałam go użyć. Pożyczyłam platformy od koleżanki, żeby móc stworzyć tą stylizację. Pomysł na buty widziałam u innej dziewczyny. Plecaczek jest cudny, jest raczej w każdej dobrze wyposażonej szafie. Kto go jeszcze nie ma, niech kupi! Nie będzie żałować ;)

Bluzka-EVIL PANDA|Spodenki-HB SUMMER RETRO|Żakiet-IT GIRLS|Plecak-NELLY|Buty-ARCHIVE,NELLY,FALLEN ANGEL

Podoba się? :)

Brak komentarzy: