piątek, 26 lipca 2013

Original Profile part 4.

Witaaam!
Dzisiejszą bohaterką posta będzie hollakaty. Zaczynamy!


Hollakaty- Jest na Stardoll od siódmego października 2011 roku. Wieku nie podaje. Na pół godziny odwiedza ją 25 osób. Nie jest bardzo znaną uczestniczką, ale ja widzę u niej potencjał i to, że jak będzie się rozwijała i dalej projektowała, to możliwe że będzie taka jak MissPinkLoretta.

Osiągnięcia:
1ST place in Covergirl Compition > 04/07/2013
3RD Place In Covergirl Compition > 13/05/2013
5Th Place In covergirl Compition > 10/05/2013


Apartamenty:
Na pierwszym obrazku widzimy Baracka Obamę, za którego się przebrała(?) na tle jakiegoś urzędu. Za nim stoi dwóch ochroniarzy. Ogólnie do apartamentów nie wkłada wielkiej pracy.
Na drugim widzimy podwodny korytarz prowadzący do łóżka. Apartament jest conaj mniej dziwny, ale dobrze wykonany. Powiedzcie mi co o nim sądzić, bo ja napraw nie wiem XD
Na trzecim widzimy apartament zrobiony na potrzebę umieszczenia gdzieś swojego projektu, Iron Mena. Wg mnie powinno się po zakończeniu i zdjęciu tego projektu powinna zamknąć ten apartament.

Projekty:
Pokazałam tylko najładniejsze według mnie projekty. Projektami na pewno się wyróżnia i zasługuje na wielką pochwałę. Np. tym Iron Manem albo Mona Lisą. Te projekty są cudowne. Fryzury co prawda są już gorsze, ale np. ja bym takich nie umiała zrobić ;)


PODOBA WAM SIĘ? ZNALIŚCIE JĄ? KOMENTUJCIE!


Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

anvja pisze...

Jej projekty są rzeczywiście bardzo ładne zwłaszcza iron men ;) Ja nie potrafie zaprojektować nic ładnego ;(