środa, 17 lipca 2013

Jeans na miarę Honey.

Hejka, tu ja, Zuza!
Jak wiecie, Honorata "Honey" Skarbek jest bloggerką modową i piosenkarką. Zazwyczaj jej stylizacje mnie nie zachwycają, ale ta mnie powaliła na kolana. Koniecznie chciałam zrobić coś podobnego na Stardoll. Zobaczcie i oceńcie moją próbę upodobnienia się do niej :)


Honey:
Zuzarek162:
Okulary: Killah
Naszyjnik: Fallen Angel
Kurteczka: Miss Sixty
Kombinezon: Killah
Buty: Specian Offer

Jak oceniacie moją "przemianę" w gwiazdę? ;3


PODOBA WAM SIĘ? COŚ BYŚCIE ZMIENILI? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

5 komentarzy:

Silence pisze...

Nie za bardzo podobne, ale ładne :D


kami151

anvja pisze...

Na zdjęciu jest spódnica a ty założyłaś kombinezon ,ale i tak ładnie wyszło ^.^

PMzuzanna pisze...

Niestety nie miałam spódnicy, ani czegoś, co mogłoby ją zastąpić. Gdybym miała błękitną spódniczkę z Basics, na pewno by się tu znalazła. Dziękuję za ocenę i pozdrawiam, zuzarek162 :*

StylowaAniula pisze...

Mnie się podoba, ale nie pasuje mi ten naszyjnik. ;-) Ogólnie super! =)

StylowaAniula pisze...

Mnie się podoba, ale nie pasuje mi ten naszyjnik. ;-) Ogólnie super! =)