czwartek, 18 lipca 2013

Dior Tribute.

Hey, tu Zuzia!
Mam do Was pytanko. Bo dziś dostaliśmy darmówki Dior od załogi Stardoll (na metkach pisze speciall offer, ale można się domyślić po nazwach, gdzi pisz Dior). Czy mamy to traktować jako "zapowiedź" nadchodzącej kolekcji Dior? Zamieszczam tu zdjęcie z darmówkami.

Jeśli o nie chodzi, to nie są niesamowite. Podoba mi się tylko pasek, torebka i niebieskie buty. Sukienki i nakładka na twarz są zbędne i nieładne, chodziarz ta fioletowa ma ładne kolory. Z biżuterii podobają mi się tylko okulary. Pierścionek i naszyjnik są nieprzydatne. Jak tak ma wyglądać cała kolekcja Dior, który w realu ma cudne ubrania, to ja wątpię, że kupię powyżej trzech artykułów.

CO O TYM MYŚLICIE? JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ DARMÓWKI? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

anvja pisze...

Mi się nic nie spodobało ;( Torebka i różowo-czerwona sukienka jest w miare ładna ,ale reszta mi się nie podoba ;(