wtorek, 23 lipca 2013

Bluzka HBSR

Hejkaa!
Napisaliście, że posty "oceniamy sklepy" mają zostać. Dobrze, zostaną, ale jak wróci adminka, to trzeba Ją zapytać ^^. Tak, jak powiedziałam, będą w środy. Jak zdążę wcześniej to we wtorki, a jak się nie wyrobię to w czwartki, ale powinny być w środy. Postaram się aby były.
Mam teraz ostatnią na dziś stylizację.Góra jest złożona z trzech bluzek. Będzie stylówa z tuniką Hot Buys Summer Retro, której nie wiedziałam jak wykorzystać. Teraz mam z nią świetny outfit np.na obiad u cioci ^^




Koszulka stojące razmiona: Basics, 42 SM
Koszulka długi rękaw: Basics, 50 SM
Tunika: HBSR, 14 SD
Kopertówka: Voile, 59 SM
Buty: Pretty'n'Love, 94 SM

PODOBA WAM SIE? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUCIE!!! :3

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

Unknown pisze...

Taka średnia ta stylówa , ale nie najgorsza :D
JasnaStyles

anvja pisze...

Niezbyt mi sie podoba :( Zupełnie nie w moim stylu