poniedziałek, 22 lipca 2013

Oceniamy sklepy - Original Future (post próbny).

Hey!
Jestem u Was dziś z postem próbnym "Oceniamy sklepy". Dziś ocenimy Original Future.. Podam Wam tylko jedna szafa (zależy od ilości ubrań jakie będą, czasami mogą być dwie) z każdego sklepu, ale to i tak będzie naprawdę pracochłonne (linkowanie, zaznaczanie, screeny, pisanie) i te posty będą się pojawiały mniej więcej tylko w środy. Dla przypomnienia ten nie jest w środę, bo jest próbny :3


Jak widzicie zalinkowałam :3 Nauczyłam się! Jupii! xD
Ek, ekhemm... Wracajmy do oceny. Oceniam od górnego wieszaka, od lewej strony.
Spódniczka w małe i duże paski: Ładnie połączone kolory i świetny wzór, ale krój według mnie jest odrażający. Nie zasługuje na swoją cenę. 6/10
Sweter różowy z błyskotkami przy kieszeniach: Sweter jest bez zamka. I za to już na wstępie ma u mnie plus. Ma te świecidełka (ćwiekami tego nazwać nie można) i fajnie z tym wygląda. Ma ciekwy krój, będzie pasował do legginsów, ale nie pasuje mi kolor. Jest strasznie świecący. Wiem, że neony są modne, ale mnie przy takim kroju się nie podobają. Zasługuje na swoją cenę. 7/10
Koszulka bez ramiączek: Podoba mi się w niej tylko wisiorek. Ma nieładnie dobrane kolory. Nie podoba mi się to, że odsłania brzuch. To na doll wygląda naprawdę źle. Nie jest warta swojej ceny. 4/10
Sukienka: trzeba przyznać, że ma ciekawy krój. Kolory się niezwykle okropnie dobrane. Dwa neony w jednym? NAPRAWDĘ? Sukienka nie jest warta swojej ceny. 5/10
Koszulka: Jak widać jedynki nie są przydatne nie tylko w szkole... Fajny krój, interesujący. lekko odkrywa brzuch, ale to można zasłonić wysokim stanem spódnicy albo spodni. ALE PO CO TA JEDYNKA? Nie zasługuje na swoją cenę.
Spódniczka: W końcu coś fajnego! Spódniczka ma super kolory. Złoty i czarny <3 Dobrze, że ma wydłużane boki. Zasługuje na swoją cenę 8/10
Sukienka: PO PROSU CUDO. Niby brzydkie kolory, ale trzeba się patrzeć. Żółć i beż to nie taki zły pomysł. Kocham ten krój i metalowy mini "pasek". Zasługuje na swoją cenę. 10/10
Kostium kąpielowy- Powiem krótko. Kiczowaty. Jest w miarę tani jak na ten sklep. Mimo wszystko, zasługuje na swoją cenę, 5/10
Sweter: WAIT, WHAT? Co-co-co to ma być? Fiolet i czerń? Spoko. Ale krój? O boże. Sweter osłaniający brzuch z masą ćwieków. To nawet nie brzmi dobrze. NIE ZASŁUGUJE NA TAKĄ CENĘ . 2/10
Sukienka: Kocham <3 Różne odcienie fioletu w takim świetnym kroju. Nie mówię nic, tylko oceniam. ZASŁUGUJE NA SWOJĄ CENĘ. 9,5/10
Spodenki: Fajny krój. Naprawdę interesujące i przyciągające uwagę. Głównie dlatego, że są w kropki. Jakby nie były na różowym tle, byłoby jeszcze lepiej. Zasługuje na swoją cenę. 8/10
Spódniczka: Krótko- bez zamków byłoby super. Nie zasługuje na swoją cenę. 7/10
Koszulka: Niby prosta, ale ładna. Zazwyczaj nie lubię odsłaniających koszulek brzuch, ale ten krój i kolor <3 Zasługuje na swoją cenę. 9/10
Spodenki: Nieładne. Sportowe się przydają, ale nie z takim kolorem. Nie zasługują na swoją cenę. 3/10
Spodenki przylegające do ciała- niefajny wzór, ale dobrze dobrane kolory. Krój mi się nie podoba. Nie zasługują. 4/10
Koszulka- Ma fajny kolor, ale jaj krój i wzór już nie są takie fajne. Po prostu KICZ. Nie zasługuje. 3/10.
Spodnie- biel i błękit? Jasne! Świetny krój i kolor! Są drogie, ale śliczne. Zasługują. 8/10
Koszulka- to wygląda jak odkrywający ciało sweter. Serio. Już na starcie nie wiem jak to wykorzystać. Nie zasługuje. 3/10
Sukienka- Jest CUDNA. Jeko, że ja lubię błękit to mi się podoba. Mało w jakich kolekcjach stardollowi wychodzą sportowe sukienki. Tu im jak najbardziej wyszła. Zasługuje. 9/10
Top- podoba mi się. Choć nie wiem jak go wykorzystać, to widziałam go na innych dollkach i wyglądały w nim oszałamiająco. Zasługuje. 8,5/10
Top- choć podobają mi si kolory, to krój wręcz przeciwnie. Nie zasługuje. 4/10
Torebka- zarąbista *O* Świetny kolor. Nie jest na wstążeczce, tylko na łańcuchu, co odejmuje jej słodkości. Zasługuje. 10/10
Czapka- chyba to jest męska. Tak wygląda. Jest tania, ale ja za chiny jej nie kupię, bo jest po prostu brzydka. Nie zasługuje. 2/10
Buty- cud, miód i orzeszkyy <3 Zasługują. 10/10
Wisiorek- skromny, tani i fajny. Zasługuje. 5/10
Buty- FAIL! Kolory fajne, ale te łańcuchy? PO CO? Jakby nie było łańcuchów i nie byłyby takie wysokie, to byłyby nawet, nawet. Nie zasługują. 3/10
Buty- nie chce ich komentować. Nie zasługują. 2/10
Czapka- jak chcesz zrobić swoją doll na Agnieszką Radwańską to radzę ci to kupić. Choć tanie, to brzydkie. Mimo wszystko brzydkie i tanie. Zasługuje.3/10
Torba zakładana na brzuch- nieprzydatna, ale tania. Zasługuje. 5/10

Pisanie tego posta zajęło mi godzinę. Naprawdę. Fajnie, że skończyłam.

JAK WAM SIĘ PODOBA TAKI POST? MA TA SERIA ZOSTAĆ? CZY MA ZOSTAĆ ANULOWANA? KOMENTUJCIE!

pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

Unknown pisze...

Ma zostać :D