sobota, 27 lipca 2013

Kolekcja Fallen Angel

Witam, witam!
Przepraszam, ze tek mało postów, ale muszę mamie pomagać, bo mnie chyba udusi ;// Dziś będzie tylko ten past i jakaś stylizacja.

Już jest! Nowa kolekcja cudownego sklepu Fallen Angel... Ale admini się chyba nie postarali. Postaram się wziąć tą kolekcję w kolejnej części "Oceniamy sklepy". I mam do Was jedno pytanko właśnie apropo tej serii. Czy lepiej by było jakby się nazywała "Starplaza pod lupą"? Mi się osobiście wydaje, że ta nazwa co przed chwilką zaproponowałam jest fajniejsza, ale wybór należy do Was ;)

Kolekcja:

Ja kupiłam tylko czarne buty za 68 SM, czarną koszulę bez ramion za 12 SD i czarną torbę za 10 SD.

PODOBA WAM SIĘ KOLEKCJA? CO O NIEJ MYŚLICIE? KUPILIŚCIE JUŻ COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

anvja pisze...

Prawdopodobnie kupie pare rzeczy ;)

Unknown pisze...

Z tego sklepu podobają mi się te cudowne stroje kąpielowe i ta koszula bez ramion. A co do nazwy tej serii, to mi osobiście bardziej podoba się 'Starplaza Pod Lupą'.