wtorek, 30 lipca 2013

Smutny make-up

Witam!
Postanowiłam, iż będę pisać od środka. Tak mi się wydaje estetyczniej.
Przepraszam, że nie dodawałam makijaży, ale po prostu nie miałam weny ;( Ja mam zasadę. Jeśli nie mam weny i mi się nie chce to nie robię czegoś na odwal się tylko po to żeby było. Dzisiaj zrobię kilka i będę etapowo wklejać posty :)

Makijaż jest taki jak mój nastrój. Smutny. Sama czerń. Dziś jakoś się źle czuję... ;// Zmieniłam karnację doll i jej usta. Myślę, że tak wygląda lepiej. Jak myślicie? Makijaż mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

  Tak jak radziła mi jedna z Was, nie pomalowałam całych ust błyszczykiem :)
Ten makijaż jest trochę podobny do smoky eyes, nie sądzicie? ;)


Użyłam:



PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!


Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

anvja pisze...

Zmiana karnacji i ust wygląda cudownie ;)Makijaż rzeczywiście przypomina smoky eyes;)

Silence pisze...

Śliczny


kami151