wtorek, 30 lipca 2013

Wyprzedaż 50% w FEVER

Hey!
Przychodzę do Wam z informacją, która mnie po pierwsze: Nie ucieszyła jakoś specjalnie, bo nie lubię tego sklepu, a po drugie nie zaskoczyła. Kupiłam z calutkiej kolekcji tylko dwie rzeczy. Miętowe sandałki i różowo czarną torebkę. Według mnie kolekcja była nie udana i jakaś przesadzona. Wyprzedaż mnie nie zaskoczyła, bo ten sklep nie jest jakiś wyjątkowy i coś przeczuwam, że będzie usunięty. Tak myślę, bo przecież wyprzedaż tylko w jednym sklepie? I to tak z niesprzedającymi się ubraniami? Coś mi nie gra... a Wam? ;/




CIESZYCIE SIĘ? KUPILIŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

anvja pisze...

Ja też nie przepadam za tym sklepem ,może chcą go zupełnie usunąć albo usunąć tylko kolekcje i zastąpić ją nową ;)

Silence pisze...

Kupiłam różowy blezerek

kami151