sobota, 20 lipca 2013

Czerwień na spodenkach i fiolet na spódnicy

Witam Was moi kochani!
Mała informacja: Zostałam redaktorką na dłużej i będę dla Was pisać ^^ W niedzielę mnie nie będzie na komputerze i niestety nie dodam postów. Wracajmy do stylizacji.
Naszykowałam dwie stylizacje. Jedna czerwona, a druga fioletowa. Mi osobiście bardziej podoba fioletowa, ale Wy możecie mieć inne zdanie :) W czerwonej użyłam dwóch nowych rzeczy z kolekcji Hristana Louboutin'a, a w drugiej dwóch starych rzeczy Dolce&Gabbana, które bardzo sobie szanuję i mam świadomość, że za parę lat mogą być wartościowe. W obydwóch stylówkach jest gorset z Pretty'n'Love.

Naszyjnik: Decades, 30 SM
Gorset: Pretty'n'Love, 34 SM
Spodenki: Basics, 38 SM
Torebka: Hristian Louboutin Tribute, 14 SD
Buty: Hristian Louboutin Tribute, 14 SD
Łącznie: 28 SD i  102 SM


Szalik: Special Offer, 0 SM
Gorset: Pretty'n'Love, 34 SM
Spódnica Maxi (<3): Basics, 52 SM
Torebka: D&G, 12 SD
Buty: D&G, 12 SD




KTÓRE WAM SIĘ BARDZIEJ PODOBA? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!


Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

StylowaAniula pisze...

Podobają mi się obydwie stylizacje, ale najbardziej ta 2! ^_^
Pozdro! StylowaAniula