środa, 17 lipca 2013

Old Hot Buys

Hey, tu znowu ja, Zuzia!
Teraz mam dla Was stylizację ze starym Hot Buys'ami, których nigdy jeszcze nie wykorzystałam :3 Jest to Hot Buys Diamond Pick Frock i Hot Buys Teal Strap Platforms. Podoba Wam się stylizacja? :) Torebka jest zrobiona z pasków i bransoletki.


AHA, I JESZCZE JEDNO. CZY CHCECIE, ŻEBYM PISAŁA CENY I NAZWY UBRAŃ? NAPISZCIE, PROSZĘ.

Kamizelka: It Girls
Sukienka: Original Future
Paski: Bonjour Bizou
Bransoletka: Fallen Angel
Buty: Original Future


CO MYŚLICIE O STYLIZACJI? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? JAK SIĘ WAM PODOBAJĄ STARE HOT BUYS'Y? MAM JESZCZE PARĘ STARYCH I MOGĘ ZROBIĆ TAKI KOLEJNY POST :) KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*
.

4 komentarze:

anvja pisze...

Ja lubie wiedzieć z jakiego sklepu są dane ubranka więc dla mnie najlepiej żebyś pisała ;D Stylizacja fajna ,ale mam tylko sukienke ;(

Silence pisze...

Ślicznie, tylko zmieniłabym kamizelke
bo mi tutaj nie pasuje bo ma to coś
odstające przy ramionach :)


kami151

StylowaAniula pisze...

Cała stylizacja podoba mi się w 100% ! pozdro! =]

StylowaAniula pisze...

Cała stylizacja podoba mi się w 100% ! pozdro! =]