wtorek, 23 lipca 2013

Znowu ta moja biel...

Hejaa!
W końcu zrobiłam ładny makijaż! Po prostu nie mam nastroju na makijaże ;/ Ale muszę dodać dziś jeszcze jeden. Dodam ten jeden i nie wiem co mam tu pisać. Coś wymyślę ;)
Chyba zasadzę Wam kopa w tyłek! Na jednego posta wypada od 6 do 10 wyświetleń, a max. ilość komentarzy przy jednym to 2! Wam się nie chce czy mnie nie lubicie? XD

Makijaż lekki, błękitno biały ze "sztucznymi kreskami", które wg mnie wyglądają booskoo. Mam dziś ochote na dobieranie kolorów do bieli ;3

Pomalowałam rzęsy pogrubiającym i zrobiłam wokół oka białe kreski, nie dokańczając ich do końca, bo wyglądałabym jak biała egipcjanka XD

Nałożyłam niebieski cień i biały. Niebieski na końcu powieki, a biały za to w środku. Nie chciałam nic dodawać na początku powieki.

Dałam sztuczną kreskę :3 Wg mnie to super wygląda. Taka "podpórka" dla cieni. I te cienie się takie równe wydają, jak pod nimi jest ta kreska.


Tak wygląda moja doll po dodaniu tylko kolczyków w kolorach pastelowych, które wg mnie idealnie pasują do makijażu.


PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!


Pozdrawiam, zuzarek162 :*

3 komentarze:

Unknown pisze...

Fajne połączenie kolorów , podoba mi się :D
JasnaStyles

anvja pisze...

Biały i pastelowy niebieski wygląda przepięknie *.*

Unknown pisze...

Świetny makijaż.

LoveRoxan