środa, 17 lipca 2013

Info i stylka :)

Hey! Tuu Zuzia!
Mała informacja: spośród osób, które skomentują ten post i pięć postów zamieszczonnych pod nim wylosuję jedną osobę, która dostanie ode mnie jakiś mój projekt za darmo. Krój i wzór można sobie wybrać.Wracajmy do tematu stylizacji :D

Teraz stylizacja całkiem w moim stylu. W stu procentach. Na pewno paru z Was się nie podoba, ale ja ją kocham <3. Nie dałam torebki, bransoletek, tatuaży ani jakiś mocno "napowerowanych" butów z ćwiekami.
Ocenę pozostawiam Wam :)


Naszyjniki: Voile, Fallen Angel, Hot Buys Semmer Retro,.
Bluzka: Fallen Angel
Pelerynka (:3) : Fallen Angel męski
Spodenki: Nelly
Bransoletka na nodze: Fallen Angel
Skarpety: Evil Panda (niedostępne w Starplazie)
Buty: Basics (nie mają napisanej nazwy sklepu, ale ja pamiętam :3, niedostępne w Starplazie)
Mam nadzieję, że mimo odmiennego stylu, Wam się podoba :D

PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? PISZCIE W KOMENTARZACH!

3 komentarze:

anvja pisze...

Stylizacja ukazuje wyrobiony przez ciebie styl ,ale mi sie nawet podoba . Zwłaszcza tyle biżuteri to wygląda bardzo ładnie (moim zdaniem ) ;)

Silence pisze...

Stylizacja jest śliczna, bardzo mi się podoba.
Kolory dobrane i wywarzone, nie mam tylko kilku rzeczy
tak to bym zrobiła taką stylizacje
oczywiście bym coś zmieniła, bo nie chce
się za bardzo odgapiać :)


kami151

Unknown pisze...

Super spodenki.

LoveRoxan