środa, 17 lipca 2013

Niebieski, miętowy, błękitny trafiają w me gusta ;3

Hey kochani!
Mała INFORMACJA: Nie będzie mnie od 4 do 13 sierpnia. nie będzie mnie też w tą niedzilę (21 lipca), ponieważ mam urodziny i naprawdę nie będę chciała wchodzić na komputer jak będzie na mnie czekać tort czekoladowo-śmietankowy ^^. Wyniki mini loterii (KLIK!) będą w piątek, w dniu zakończenia okresu próbnego. Proszę, komentujcie, bo niefajnie będzie, gdy do loterii zgłosi się jedna osoba D: I na koniec powiem, że postanowiłam pisać ceny ubrań.

Wracając do stylizacji: mam teraz "fazę" na kolor niebieski i jego odcienie. Zakochałam się w tych kolorach <3 Włosy, koszulki koloru niebieskiego właśnie mam w tej stylizacji. Według mnie stylówa mi wyszła, a ten pasek "na torebce" jest takim błyszczącym się akcentem :)



Kamizelka: It Girls, 40 SM
T-shirt: Basics, 37 SM
Spodenki: Basics, 38 SM
Paski: Bonjour Bizou, 10 SM szt.
Pasek błyskotki: Stardoll Academy, 0 SM
Buty: Fallen Angel, 40 SM
Łącznie: 165 SM
Według mnie stylizacja jest baardzo tania :)

PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

anvja pisze...

Stylizacja jest naprawde ładna ;) Zachowana w dwóch przepięknych kolorkach <3 Bardzo oryginalny sposób na torebke ,nie wpadłabym na to ;) Ogólnie to bym tylko zmieniła buty ,bo jakoś mi nie pasują