wtorek, 23 lipca 2013

White ang Yellow ^^

Witaaam!
Fajnie, że komentujecie. Był, negatywny komentarz, ale się cieszę, że jednak był. Następnym razem proszę uzasadnić, dlaczego Wam się nie podoba. Naprawdę bym chciała wiedzieć :) Dziś będzie ok. 2 makijaży, bo wzoraj nie było. ^^
Stylizacja będzie biało żółta z odrobiną czerni. Mi się naprawdę podoba. O tak. Zakochałam się w tym blazerze *O* Kupiłam trzy blazery, czarny, różowy i biały. BIAŁY JEST PRZEPIĘKNY <3 Może nie widać, ale na wisiorki jest kolor żółty. Nie dodawałam żadnych, dodatków oprócz wisiorka, bo spodnie rzucają się w oczy. Specjalnie zrobiłam zdjęcia kolorowe x3 Resztę oceny pozostawiam Wam! ;o


              


Blazer: Nelly, 14 SD
Naszyjnik: Wild Candy, 29 SM'
Spodnie: The MaryKateAndAshley Band, 11 SD (nie ze starbazaaru)
Buty: Nelly, 9 SD


PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*



3 komentarze:

Unknown pisze...

Ładnaa , fajne spodnie :D
JasnaStyles

anvja pisze...

Stylizacja bardzo mi się podoba ;) Te jaskrawe spodnie cudownie wyglądają przy białym blezerku ;)

Unknown pisze...

Cudowny blazer.

LoveRoxan