poniedziałek, 22 lipca 2013

Moja imitacja czerni

Hejczeczkii, ziomeczkyy! Ey no weźcie komentujcie. Jest już podajże 15 postów z rzędu bez komentarzy... Przyłóżcie się! XD
Mam dziś stylówkę takę trochę czarną. Trochę bardzo czarną x3 To jest z pewnością mój styl. Stylizacja jest z nowiutką przeze mnie zdobytą sukienkę Antidote *O* Kochammm ją <3 Fryzurka też jest nowa, podoba Wam się? Ocenę pozostawiam Wam.



Sukienka: Antidote, bazaar
Kamizelka: It Girls, 40 SM
Bransoletka, Fallen Angel, 36 SM
Buty I: Hot Buys Summer Retro, 9 SD
Buty II: Fallen Angel, 40 SM


PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE! X3

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

3 komentarze:

Patryk vel MeLolitka pisze...

Okropna

Unknown pisze...

Mi się podoba . Tylko twarz mi się twoja nie podoba ;)

Unknown pisze...

Super sukienka z Antidote. Świetny nos ( moja doll ma taki sam ). ^^

LoveRoxan