poniedziałek, 15 lipca 2013

WAŻNE!!!!!!

Widzę, że polubiliście się z nową redaktorką... :) Na razie wydaje mi się, że zostanie z nami na dłużej.
Wiem, że wolicie Zuzię, bo dodaje więcej postów i są lepszej jakości i wgl. .. Jeśli chodzi o ilość postów, to przepraszam że dodaję 1 dziennie, ale piszę na jeszcze jednym blogu, prowadzę stronkę na fb i robię bransoletki na zamówienie z całej Polski... Poza tym jeżdżę konno i to też zajmuje mi trochę czasu. Myślę, że zrozumiecie... :( Postaram się o więcej postów, ale od 22 lipca wyjeżdżam (z resztą to wiecie) i wtedy nie dodam żadnego posta :c Nie będzie mnie też w tą środę, więc posty doda Zuzia :)



MACIE POMYSŁY NA JAKIEŚ ORYGINALNE POSTY, ŻEBY NIE BYŁO ICH NA ŻADNYM INNYM BLOGU TYPU ORIGINAL PROFILE? POMYSŁY W KOMENTARZACH. MAM NADZIEJĘ, ŻE CHOCIAŻ 2 OSOBY SKOMENTUJĄ I PODADZĄ JAKIEŚ SWOJE PRPOZYCJE... ;)
DODAM JESZCZE DZISIAJ KILKA POSTÓW, A MOŻE LOTERIĘ... :)

1 komentarz:

anvja pisze...

Narazie nie mam pomysłu i dobrze cię rozumiem ,że nie masz czasu chętnie bym zobaczyła branzoletki które robisz ;) Jak bede miała jakiś pomysł napewno napisze;)