piątek, 19 lipca 2013

Tak inaczej ;>

Cześć Wam! Wiem, że wyjeżdżacie i wgl i nie macie czasu zaglądać na bloga, ale w miarę możliwości wchodźcie przez telefon i komentujcie. :D Pusty blog, to nic dobrego i nie chce się wtedy pisać ;/

Stylizację zrobiłam wczoraj, ale dodaję dzisiaj bo wczoraj nie miałam jak. ;/ Ogólnie to mi się nic nie chciało... Ale dzisiaj dodaję coś tam tego xD
Stylizację wykonałam z nową torebką.. <3 Polecam jej kupno, a może już ją macie? Podoba Wam się stylizacja? Piszcie w komentarzach.. :)

Haha, przypadkiem coś zmieniłam na tym pierwszym obrazku i wyszło jak wyszło, ale zostawiłam, bo nawet fajnie to wygląda. :D
Bluzka-LE|Spodenki-BASICS|Buty-NELLY|Torebka-TRIBUTE

1 komentarz:

anvja pisze...

Stylizacja bardzo ładna bluzka troche wystaje ,ale mi to nie przeszkadza ;) Torebke już kupiłam ,też uważam że jest fajna *.*