poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowa redaktorka.

Witam!
 Mam na imię Zuzia i od dziś jestem na tym blogu na okres próbny na pięć dni.Będę robiła stylizacje i pisała o oryginalnych dollkach :3. Moje konto na Stardoll to zuzarek162. Lubię się ubierać w stylu grunge, czego moi znajomi nie "trawią". Mam moje koto już  trzy i pół roku. Interesuję się czytaniem, rysowaniem, malowaniem i projektowaniem ubrań tak w świecie realnym jak i na Stardoll. To by było na tyle o mnie. Teraz mała stylówa na powitanie C:

okulary: Killah 
stanik: Basic
koszulka: projekt Izabelach
kamizelka: Fallen Angel męski
spodenki: Nelly
bransoletka z wisiorkiem: Fallen Angel
Skarpety: Evil Panda (niedostępne w starplazie)
Buty: Nelly

Pozdrawiam, Zuzia :*

2 komentarze:

Silence pisze...

Witam , ładna stylizacja :)


kami151

anvja pisze...

Miło,że jest nowa redaktorka ;D Bardzo fajna stylizacja ukazuje ,że masz własny styl