wtorek, 30 lipca 2013

Starplaza pod lupą part 2

Hej!
Mam dla Was dopiero drugą część starego "Oceniamy sklepy", a dzisiejszego "Starplaza pod lupą" Oceniamy sklep "Fallen Angel" i jego nową kolekcję". Zaczynamy!

 Kostium- Ma fajny krój. Prawdopodobnie jakby nie miał tych wycięć na bokach to nie zwróciłabym na niego uwagi. Ma fajny kolor. Może nie uniwersalny, ale fajny. Mimo wszystko zasługuje na swoją cenę. 7/10
Sukienka- Skóra i geometria?? Albo skóra, albo geometria... Przeszkadza mi też ten dekolt. Jakiś dziwny... Nie zasługuje. 5/10
Spódniczka- Krój spoko, ale wzór to już chyba z marsa. Jeszcze ten znaczek jakiś taki jakby z fever... Nie zasługuje, 3/10
Sukienka- Wiecie, co? Jak ja dla Was piszę tutaj, to mnie nosi. Wszystko co mi wpadnie w oko muszę mieć x3 Sukienka śliczna. Taka elegancka, a zarazem militarna. Krój i wzór (i kołnierzyk :3) wpada w mój gust. Zasługuje, 9/10
Spódniczka- Czekałam, by ją ocenić. Jest ładna, ale jakoś nie wyobrażam sobie stylizacji z nią. Podejmę się wyzwania i zrobię z nią stylizację pod tym postem albo w osobnym. Fajne, ale jak mówiłam, nie mam pomysłu z wykorzystanie. 8/10
Sukienka- Falbanki i skóra? Dość ryzykowne połączenie... Ale UDANE! Sukienka nie przesadzona, bez żadnych szelków, guzików ani nic. Taki jakby a'la minimalism, ale nie do końca, bo jednak jest tu ta skóra. Zasługuje, 9/10
Gorset- Really? Really? Ostra krytyka będzie. PASKI, ŁAŃCUSZKI I COŚ NIE WIADOMO CO NA GÓRZE. Jest o-k-r-o-p-n-i-e. Nie zasługuje, chodziaż tanie. 2/10
Spódniczka- Barbie w wydaniu emo by powiedziała, że jest ładnie. Ale chyba na pewno ja nią nie jestem! I ja powiem, że jest jak jakaś darmówka z "Monstar High". Nie zasługuje. 4/10
Kostium- Tak jak pierwszy, tylko kolor jest bardziej uniwersalny. 8/10.
Sukienka- Folklor? Już był jakiś sklep w starplaza z folklorem i się nie sprzedał, musieli go usunąć... A ta sukienka nie dość, że brzydka to droga. Nie zasługuje. 5/10
Spódniczka- Geometria. Fajnie, że nie ma skóry, ale nadal jest jakiś taki połysk. Krój ma fajny, a wzór obleci. Jednak zasługuje. 6/10
Koszula- Jest CUDOWNA EPICKA PIĘKNA. Tak. Te podwinięte ramiona nadają drapieżoności, a odwinięte ramiona zmysłowości. Ślicznaa! Zasługuje jak najbardziej. 10/10
Staniki- Nie wyróżniają się NICZYM i nie zasługują na swoją cenę. 3/10
Sukienka- To samo co napisali na stardollimy- Dziecinna. A ja dodam coś jeszcze. Dziecinno przerażające. 0/10. Nie zasługuje ._.
Sukienka- To samo co spódniczka kremowa, ale tym razem mam pewność, że mi się mniej podoba. Nie zasługuje. 5/10
Buty- Wszystko jest świetnie, ale jak się przyjżeć to jolor jest jakiś brązowawy, ale oprócz tego to git. Zasługuje. 8/10
Torebka i buty- Mam o nich takie samo zdanie więc "ustawiałam" ja na jednej pozycji. Nieudane i OKROPNIUTKIEE. 2/10 Nie zasługują.
Bandana- Nie widzę w niej nic ciekawego, ale jest tania i może się przydać. 7/10. Zasługuje
Torba- jest śliczna. Ma te te te... te złote (zapomniałam nazwy XD). I jest duża <3 Zasługuje, 7/10
Buty- I ostatnie. Uff... Ostatnie i jakiś średnie. Takie Basicsy, ale jakieś srebrne, a tu czarne takieś dziwne i wgl mi się ni podobają... Nie zasługują, 3/10

JAK WAM SIĘ PODOBA TEN POST? CO O NIM MYŚLICIE? PROSZĘ, KOMENTUJCIE, BO W TE POSTY WKŁADAM NAJWIĘCEJ CZASU I PRACY.

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

1 komentarz:

anvja pisze...

Niezbyt zgadzam się z oceną koszuli dałaś jej 10/10 ,jednak mi się ona zupełnie nie podoba ,ale to też zależy od gustu ;D