środa, 24 lipca 2013

Black & Black

Hej, przepraszam, że nie dodam dziś dużo postów, ale nie mam czasu. Nie dodam nic też w piątek i sobotę, bo mam imieniny cioci, wyprawiam moje urodziny i jadę z przyjaciółką na nocleg za miastem, więc nie będę chyba nawet na komputerze. Możliwe, że dodam jakąś stylizację na szybko.. Jutro jeszcze będę.

Stylizacja jest czarna z elementami złota. Mi się bardzo podoba. Nie jest taka zbyt elegancka. Taka w moim stylu. Podoba mi się połączenie tych butów :3



Sukienka: PPQ, 18 SD
Okulary: Killah, 7 SD
Naszyjnik I: HBSR, 7 SD
Naszyjnik II: Fallen Angel, 54 SM
Buty I: Special Offer, 0 SM
Buty II: Fallen Angel, Starbazaar

PODOBA WAM SIĘ? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

Unknown pisze...

Podoba mi się :) i nie trzeba nic zmieniać :D
JasnaStyles

anvja pisze...

Stylizacja wygląda pięknie ^.^ Nic bym nie zmieniła ;) Buciki wyglądają bardzo ładnie ;)