piątek, 19 lipca 2013

Nowa Fryzura :3

Hey moi drodzy!
Właśnie kupiłam sobie nową fryzurę. Według mnie warto było na nią wydać 70 SD. A Wy co myślicie? Warto? I mam dla Was stylizację. Jest taka trochę "emo", a kolor niebieski przy butach to taki akcent kolorystyczny. Ocenę pozostawiam Wam :)


Koszulka: Girl vs. Monster , 0 SM
Narzutka: Fallen Angel, 100 SM
Bransoletka I: Wild Candy, 15 SM
Bransoletka podwójna II: 10 SM
Spodnie: Rio, 50 SM
Buty: Young Holywood, 28 SD
Łącznie: 28 SD i 175 SM
Uważam, że stylizacja jest droga tylko ze względu na buty. Jakby się je zastąpiło czymś za SM byłoby o wiele taniej :)

CO MYŚLICIE O TEJ STYLIZACJI? ZMIENILIBYŚCIE COŚ? PODOBA WAM SIĘ? KOMENTUJCIE!

Pozdrawiam, zuzarek162 :*

2 komentarze:

anvja pisze...

Stylizacja jest okropna ;( Nic mi siw niej ę nie podoba ,te buty są chyba najgorsze :( A co do fryzury to moim zdaniem przepłaciłaś i brzydko w niej wyglądasz ;(

PMzuzanna pisze...

Dziękuję za szczerą opinię i następnym razem zmienię sobie części twarzy jak będę ja zakładać :) Pozdrawiam, zuzarek162 :*