czwartek, 18 lipca 2013

Wykończona, ale trzeba działać..

Wczoraj o 23.30 wróciłam z gór... Jestem wykończona i czuję zakwasy po wczorajszej wspinaczce, a dzisiaj jadę w teren konno. xD Mam nadzieję, że dam radę.

Posty z apartamentami będą dodawane 2 razy w tygodniu (środa,sobota). Jeżeli nie uda mi się dodać ich w terminie dodam w inny dzień. Zaczynamy od przyszłego tygonia. Pierwsze posty zamieści moja koleżanka (przypominam że mnie nie będzie), ale potem już ja. ;)

Dzisiaj dodam post Must Have, bo wczoraj nie miałam jak... :)
Skupiłam się na kilku rzeczach z nowego sklepu. Dodatki tylko dodatki, ale jakie! Takie świetne, że ma się ochotę kupić wszystkie. Ceny nie kuszą, a szkoda. Ja i tak już wydam w tym sklepie ponad 100sd!!! Przynajmniej będę miała z czym robić stylizacje. :) 
A Wy coś kupujecie z tego sklepu?
Oto moje zakupy c:

1 komentarz:

anvja pisze...

Kolekcja jest naprawde cudowna ^.^ Jak narazie kupiłam 4 rzeczy ale zastanawiam się nad kilkoma innymi ;D